مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزئیات و نحوه جذب سرباز معلم از سوی این اداره کل برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

حسنعلی عزت خواه گفت: اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد به منظور تأمین کادر واحدهای آموزشی نقاط کمتر توسعه یافته این استان از بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با اولویت کارشناسی ارشد در رشته ‌های مورد نیاز ۲۰ تن از مشمولان وظیفه را برای اعزام به این مناطق به عنوان سرباز معلم گزینش کند. 

او می گوید: متقاضیان می ‌توانند با ارائه دفترچه آماده به خدمت (برگه اعزام بدون مهر غیبت) که اعتبار آن تا اول تیرماه ۱۴۰۱ باشد به مدت چهار روز و از ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه امسال برای نام نویسی به اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه مربوطه مراجعه کنند. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی اینترنتی http://kb.medu.ir مراجعه کنند. 

عزت خواه می گوید: پیچاب باشت، دیشموک، عشایر، لوداب، مارگون و چاروسا از جمله شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند جذب سرباز معلم خواهند بود. 

او گفت: رشته های مورد نیاز برای جذب سرباز معلم در این شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد شامل آموزش ابتدایی، ادبیات فارسی، دینی و قرآن، ریاضی، عربی، زبان انگلیسی و علوم اجتماعی است. 

بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.