رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه از ثبت بیشترین گردشگر در آبشار رودمعجن و رودخانه حصار تربت حیدریه خبرداد.

 علی محمدی گفت: نوروز امسال ۱۷۰ هزار گردشگر وارد این شهرستان شدند که منطقه گردشگری آبشار رودمعجن و رودخانه حصار بیشترین جاذبه را برای آنان داشت.

او گفت: همچنین روستا‌های صنوبر، بسک و بکاول، نسر، کامه و روستا‌های منطقه کدکن، از روستا‌های هدف گردشگری تربت حیدریه، جزو مکان‌های گردشگرپذیر و پربازدید شهرستان در ایام نوروز بودند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت: نوروز امسال، ۹ اقامتگاه بوم‌گردی و یک مهمانپذیر و ۲ خانه مسافر، ۲ زائرسرا و ۲ آموزشگاه با ۱۰۰ کلاس در تربت حیدریه برای پذیرایی گردشگران و مسافران نوروزی آماده سازی شده بود.

محمدی گفت: از فاصله ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۳ فروردین امسال، خدمات دهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی، ایستگاه‌های استقبال، بقاع متبرک و سایر دستگاه‌های شهرستان به حدود ۶۰۰ هزار خودرو انجام گرفته است.

او گفت: شمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری تربت حیدریه حدود ۱۷۰ هزار نفر بود که در این مدت ۱۴ هزار نفر اقامت نیز در شهرستان به ثبت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.