معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ساخت هفت مجتمع جدید خدماتی‌رفاهی بین‌راهی در استان خبر داد.

رضا صحراگرد گفت: هم اکنون خراسان رضوی از نظر تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی رتبه سوم کشور را دارد، ضمن اینکه با آغاز به ساخت ۹ مجتمع جدید در استان، مجموع مجتمع‌های در حال ساخت خراسان رضوی به عدد ۳۵ رسیده است.

او گفت: مجوز‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی در چهار درجه و با توجه به وسعت و امکانات مجتمع درجه بندی می‌شود و هر مجتمع، بسته به درجه آن، بین ۲۰ تا ۵۰ نفر اشتغال مستقیم و ۱۰ تا ۴۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند که با توجه به ماهیت و محل قرارگیری مجتمع‌ها، بیشتر از نوع اشتغال روستایی است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال ساخت و موافقت اصولی‌های صادر شده جدید، برآورد می‌شود با سرمایه گذاری‌های فوق، در دوره زمانی یاد شده در حدود ۲۲۰ نفر اشتغال دائم و موقت در این بخش ایجاد شده باشد.

صحراگرد گفت: تلاش این اداره کل بر این است که کیفیت ارائه خدمات در این مجتمع‌ها، به موازات ارتقای کمی آن‌ها افزایش یابد تا موجب رضایتمندی مسافران و زوار معزز حرم مطهر رضوی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.