مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با اجرای دوازدهمین دوره طرح آرامش بهاری امسال، ۶۰ هزار نفر زائران خارجی به زیارت بقاع متبرکه این استان مشرف شدند.

حجت الاسلام محمد احمدزاده گفت: طرح آرامش بهاری در سه حوزه خدماتی و رفاهی، فرهنگی و مذهبی و اطلاع رسانی و تبلیغات در ۱۱۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی اجرا شد که در این مدت ۳۰۹ هزار و ۴۹۰ زائر در واحد‌های اقامتی بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان اسکان یافتند.

او گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در خیمه معرفت، غرفه‌های متنوعی شامل مشاوره وقف، مشاوره خانوادگی و اعتقادی و غرفه کودک وجود دارد که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

احمدزاده گفت: بیش از ۵۷ هزار مشاوره وقف، خانواده و اعتقادی، هزار و ۹۳۱ نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا شده است.

به گفته او هفت هزار و ۴۹۵ مورد سخنرانی روزانه، قرائت ادعیه و مسابقات فرهنگی نیز در این ایام در بقاع متبرکه جای جای استان برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.