مصطفی مرادی گفت: اپراتورهای این مرکز همه روزه و در ساعات اداری پاسخگوی درخواستهای تلفنی مردم هستند و مردم میتوانند. با شماره گیری ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند.
مدیر دفتر بازرسی استانداری همدان گفت: هر ماه استاندار که بالاترین مقام اجرایی در استان محسوب میشود و تعدادی از مدیران هم با حضور در این مرکز شخصا پاسخگوی مردم هستند.
او گفت: در زمستان گذشته بیش از ۱۲۰۰ تماس ثبت شده که ۷۰ درصد آنها به سرانجام رسیده است.
مرادی گفت: با ثبت مشخصات فردی تقاضا کننده به او یک کد پیگیری داده میشود و دستگاههای مربوطه در نهایت ظرف ۱۰ روز باید پاسخگوی درخواست افراد باشند.
مدیر دفتر بازرسی استانداری همدان گفت : اگر دستگاهی پاسخگو نباشد و یا در پاسخگویی طفره برود، دفتر ریاست جمهوری پیگیر امور خواهد بود.