سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با تخصیص اعتبار مناسب، تکمیل سه مجموعه چندمنظوره مدیریت بحران در استان تسریع می‌شود.

آقای حیدری گفت: سه مجموعه نیمه‌تمام در شهرستان‌های فارسان، اردل و بروجن قرار دارد و در دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور مقرر شد اعتبار لازم به منظور تکمیل این طرح‌ها اختصاص یابد.

همچنین مقرر شد ۲۰۰ خانه قابل حمل برای اسکان آسیب‌دیدگان در حوادث طبیعی به استان اختصاص پیدا کند.


بیشتر بخوانید


بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد تا ساختمان‌های نیازمند تخریب و بازسازی در زلزله کوهرنگ از ۵۰۰ به یک هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یابد.

در زلزله دشتک نیز خساراتی به منازل و زیرساخت‌ها وارد و مقرر شد رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از این مناطق میزان اعتبار لازم برای بازسازی منازل و زیرساخت‌های آسیب‌دیده را برآورد کند.

بر اساس برآورد‌های سازمان جهادکشاورزی، امسال سرمازدگی حدود چهار هزار میلیارد تومان خسارت به باغات استان وارد کرده است که مقرر شد، اعتبار لازم برای جبران خسارت در هیات دولت مصوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
Yjcعزیز نظرات را در بخش استانها هم پخش کنید خواهشاً.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۰:۵۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
همه استانهای کشور مخصوصا استانهای کوهستانی همچون چهارمحال و بختیاری که در دل زاگرس قرار دارند باید مجهز به شهرهای کانکسی و خانه های پیش ساخته ،انبارها و سردخانه ها و سیلو ها و جایگاه های اسکان موقت فراوان و پراکنده در تمام استان باشند.
این هوشمندی و آینده نگری است.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۲۰:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
این استان ظرفیت داشتن انبارها و سیلو های بزرگ و مخازن بزرگ مواد غذایی و بهداشتی و دارو را برای روزهای مبادا و سخت و حوادث و بلایای طبیعی با توجه قرار گرفتن در مرکز مراکز جمعیتی و حیاتی کشور را دارد ،همچنین این استان میتواند میزبان پایگاههای هوایی و هلیکوپتری و امداد و نجات و هوانیروز در کشور شود .
هنر این نیست که در زمان بحران و خطر فکر خطر و بحران کنیم هنر آینده نگری و ساخت زیر ساختها و تهیه توشه ها و ساخت و سازها و پر بودن سیلوها و انبارها از قبل و با آمادگی کامل است.