مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از مکان‌های پیشنهادی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید در شهرستان‌های مرودشت و زرقان بازدید و به بررسی و ارزیابی فنی این اراضی پرداخت.

سید مصطفی هاشمی در این بازدید‌ها گفت: ایجاد شهرک‌ها ونواحی صنعتی جدید در نزدیکی مرکز استان باهدف جذب سرریز سرمایه گذار شیراز در اولویت این شرکت قراردارد و در این زمینه با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها تلاش مضاعف خواهیم کرد.

هاشمی به محدودیت اراضی دراطراف شهر شیراز برای ایجاد شهرک صنعتی اشاره و گفت: در این بازدید گزینه‌های مختلفی در مناطق بند امیر، لپویی وجاده درودزن مورد بررسی فنی و تخصصی قرارگرفت.

او گفت: پیش از این نیز اراضی اطراف شهر داریون مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفته است.

هاشمی سهولت در دسترسی به زیرساخت‌های آب، برق وگاز، وجود جاده دسترسی مناسب، حفظ الزامات محیط زیست نظیر رعایت حریم شهر‌ها و روستا‌ها و حفظ فاصله قانونی با دامداری و موثعیت توپوگرافی اراضی را از مهمترین شرایطی بیان کرد که در ارزیابی‌ها لحاظ می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به تاکید استاندار فارس و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بستر سازی به منظور جذب سرمایه گذار در قالب ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید بویژه در مرکز استان گفت: این شرکت در قالب‌های استفاده از اراضی منابع طبیعی، خرید زمین، مشارکت و نیز شهرک‌های صنعتی غیر دولتی آماده راه اندازی شهرک‌های صنعتی در استان است.

هاشمی همچنین گفت: ایجاد یک شهرک صنعتی نیازمند تعامل و هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی همکاری مطلوبی با ما داشته اند که امیدواریم این حمایت‌ها تداوم یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.