سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: کودک ۱ ساله بهمراه پدر پدر مادرش توسط ناجیان ۱۲۵ از شعله‌های آتش نجات یافتند.

روح الله بهشتی فرد گفت: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در یکباب منزل مسکونی بهمراه محبوس شدن یک کودک ۱ ساله بهمراه پدر و مادرش درون منزل اطلاع رسانی شد.

به گفته او ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ اطفاء حریق از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک، به همراه معاون عملیات باقر مهرنما و مسئول حراست مصطفی زمانی راد و آتش نشانان احسان نداف، میثم سجادی فر، محمد حسین پور، محمد حبیب زارع، سجاد یزدانی، غلامرضا رشید جلودار، علیرضا ناوندی زاده و عبدالله جوپاش را به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر نبش خیابان حضرت زینب(س) اعزام و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول می گوید: در این حادثه که علت آن نیاز به کارشناسی دقیق دارد، یکدستگاه خودروی پژو پارس در پارکینگ این منزل مسکونی طعمه حریق شد و شعله‌های آتش و دود غلیظ راه خروج از منزل را برای ساکنین مسدود کرد که با از خود گذشتگی پدر این خانواده، همسر و فرزند یکساله خود را به پشت بام خانه منتقل کرد، ولی بعلت استنشاق دود غلیظ و تلاش برای راه یابی به پشت بام، این خانواده ۳ نفره به شدت مصدوم شدند.

او گفت: با حضور آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن حریق کنترل و مهار شد و همچنین کودک ۱ ساله نیز توسط آتش نشان احسان نداف از طبقه دوم این ساختمان پایین آورده شد و پس از اقدامات بالینی به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

آتش نشان محمد حبیب زارع نیز با استفاده از ست اکسیژن خود به پدر این خانواده کمک تنفسی رساند که جای تقدیر و تشکر از ایثار و خود گذشتگی تک تک پرسنل این سازمان را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.