یک هزار مورد بازدید از روند آموزش حضوری مدارس استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

آقای اسدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس از ۱۴ فروردین ماه گفت: یک هزار مورد بازرسی و بازدید از سوی تیم‌های ارزیاب از روند آموزش حضوری مدارس استان انجام شده است.

بازدید از مدارس و کلاس‌های درس از سوی کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و همچنین مراقبان سلامت مدارس انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف و یا رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی، تذکرات لازم به مدیران مدارس داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


بیشترین مشکل در بازید‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در بحث تهویه کلاس‌های درس است، با توجه به مساعد شدن هوا درب کلاس‌های درس و همچنین پنجره‌ها باز است و باید چرخش هوا و تهویه مناسبت در کلاس‌ها باشد.

نصب فن تهویه هوا برای سال تحصیلی آینده در تمام کلاس‌های درس در دستور کار قرار گرفته است.

برای تهیه ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده پنج میلیارد ریال اعتبار بین مدارس در مناطق ۱۷ گانه آموزشی توزیع شده است.

اسدی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان مبتلا به کرونا یا دارای علائم ابتلا به این ویروس یا داشتن بیماری زمینه‌ای توصیه کرد، که در مدارس حاضر نشوند و با تایید پزشک و رضایت والدین می‌توانند از بستر شاد آموزش‌های لازم را دنبال کنند.

در ارزیابی‌های انجام شده هم‌اکنون بالای ۹۵ درصد دانش‌آموزان در کلاس درس حضوری شرکت دارند و غربالگری دانش‌آموزان از سوی مدیران و مراقبان سلامت و مربیان بهداشت در مدارس انجام می‌شود تا در صورت مشاهده علائم بیماری در یک دانش‌آموز از حضور آن‌ها در کلاس درس جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار