اپل سیستم عامل iOS خود را به روز رسانی می‌کند

انتظار می‌رود به روزرسانی سیستم عامل iOS ۱۶ شامل اعلان‌های بهبود یافته و ویژگی‌های متفاوت ردیابی سلامت باشد.

 مارک از شرکت بلومبرگ می‌گوید اگرچه iOS ۷ تقریباً از یک دهه پیش تغییر چندانی نکرده است، اما انتظار طراحی مجدد رابط iOS را ندارد. همچنین او خاطرنشان کرد که میزان هرگونه تغییر رابط کاربری که اپل برای آن برنامه ریزی می‌کند ممکن است به تغییر در رابط کاربری چند وظیفه‌ای آیپد منجر شود.

به گزارش engadget، مارک گورمن می‌گوید نسخه اصلی بعدی سیستم عامل iOS اپل می‌تواند شامل پیشرفت‌های قابل توجهی باشد. گورمن انتظار دارد که iOS ۱۶ شامل یک به‌روزرسانی برای اعلان‌ها و مجموعه‌ای از ویژگی‌های ردیابی سلامت باشد.

iOS ۱۶

با نگاهی به سایر سیستم‌عامل‌های این شرکت، گورمن اشاره می‌کند که watchOS ۹ ممکن است شامل ارتقاء فعالیت‌ها و ویژگی‌های ردیابی سلامت باشد. همچنین کمتر مشخص است که اپل برای نسخه بعدی macOS چه برنامه ریزی کرده است. با Big Sur، این شرکت سیستم عامل دسکتاپ خود را دوباره طراحی کرد تا بیشتر شبیه iOS شود. در همین حال، اپل ویژگی‌هایی مانند Universal Control و SharePlay را معرفی کرد.

اپل در WWDC ۲۰۲۲ از macOS در کنار iOS ۱۶ و watchOS ۹ پیش نمایش خواهد کرد. کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت در تاریخ ۶ ژوئن سال جاری آغاز خواهد شد. همچنین این امکان وجود دارد که شما با گورمن که در حال کار بر روی مدل‌های جدید مک بوک ایر و مک بوک پرو است، شاهد معرفی سخت افزار دیگر اپل در این رویداد باشید.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار