سامسونگ گلکسی M۵۳ ۵G با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

سامسونگ جدیدترین گوشی تلفن همراه سری M خود را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار هند کرد.

سامسونگ به طور رسمی گوشی گلکسی M۵۳، ۵G را در بازار هند عرضه کرد. این اولین گوشی از سری M با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای پنل SuperAMOLED Plus است و نرخ تازه سازی بالایی دارد.

به گزارش گیزموچاینا، سامسونگ گلکسی M۵۳، ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Infinity-O با وضوح Full-HD+ است. این یک پنل SuperAMOLED Plus با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حاشیه‌های نازک است. در بالای صفحه نمایش، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و چت تصویری تعبیه شده است. پشت این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که در یک چیدمان نسبتاً معمولی نسبت به طرح جدید قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و واحد ماکرو ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی این گوشی وجود دارد. دوربین جلو و عقب گوشی می‌تواند ویدیو‌های ۴K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. این دستگاه از تراشه هشت هسته‌ای ۶ نانومتری MediaTek Dimensity ۹۰۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند و دارای اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی تا ۱ ترابایت است.

سامسونگ گلکسی جدید

همچنین نمونه جدید از سری M سامسونگ یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را در خود جای داده است. این یک گوشی از شبکه ۵G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و دارای اسلات دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث نسخه ۵.۲ و GPS است. آخرین سیستم عامل اندروید ۱۲ برای این گوشی بوت می‌شود و دارای OneUI ۴.۱ خارج از جعبه است. برای امنیت، یک حسگر اثر انگشت در کناره تلفن همراه تعبیه شده است.

سامسونگ هنوز قیمت این گوشی را فاش نکرده است، اما جزئیات مربوط به رنگ‌های آن در دسترس است. این گوشی دارای سه رنگ قهوه ای، آبی و سبز است. همچنین در دسترس همه کاربران قرار گرفتن آن مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در بازار‌های اروپایی و آسیایی به فروش برسد.

سامسونگ گلکسی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار