سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اندیمشک از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع موادغذایی، ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد فاسد و غیرمجاز جمع آوری و معدوم سازی شد.

رضا کرمیان گفت: این موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع مواد خوراکی از جمله؛ شیرینی و کیک، پنیر پیتزا، پفک و چیپس و ... بودند.

او می‌گوید: حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه از اهداف اجرای طرح مدیریت و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است و برخورد قاطع و قانونی با واحد‌های صنفی متخلف صورت می‌گیرد.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک این حجم از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته با حضور نماینده دادستانی و مسئولان بهداشت محیط شهرستان معدوم شدند.

این مقام مسئول گفت: مصرف کنندگان مواد غذایی، هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی‌ها توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه بسته بندی تاریخ مصرف گذشته یا غیرمجاز، مراتب را با شماره تلفن ۱۹۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
حالا 200 کیلو خیلی زیاده اینقدر شلوغش کردین،هزار برابر این جنس ها ،جنس تاریخ مصرف گذشته در سطح بازار هستش ،در ضمن این مقدار جنس درچه مدت توقیف شده یک روز یا یک ماه