فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری کلاهبردار ۷ هزار میلیارد ریالی با ۹۷ شاکی خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی گفت: با دریافت احکام متعدد جلب علیه فردی متواری و مراجعه شماری از شهروندان، مبنی بر اینکه از سوی شخصی به بهانه جمع آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
او می‌گوید: ماموران در بررسی‌های انجام شده متوجه شدند متهم متواری دارای محکومیت‌های مالی و کلاهبرداری متعددی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان رضوی و تهران با تشکیل ۹۷ پرونده کلاهبرداری از هموطنان و بیش از هفت هزار میلیارد ریال در شعبات متعدد قضایی است.
به گفته او، ماموران با تداوم تعقیب و در نهایت به‌کارگیری تمام توان و استفاده از ظرفیت نظام اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و گرفتن نیابت قضایی، او را در یک اقدام عملیاتی و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود اعتراف و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ بساطی گفت: کلاهبرداران به طور معمولی با پیشنهاد‌های اغوا کننده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند.
او می‌گوید: هموطنان از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.