مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت بهزیستی بوده و ۵۱۰ حامی نیز بهزیستی را همراهی می‌کنند.

حسینی گفت: مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است.

او می گوید: در راستای استفاده از ظرفیت خیران و مشارکت‌های مردمی، پویش ضیافت مهربانی به مناسبت ماه رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی‌سرپرست در اولویت قرار دارند و در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه‌ معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع‌آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود.

حسینی  با اشاره به اینکه پویش از ۱۴ فروردین‌ماه امسال آغاز و تا عید فطر اجرا می‌شود، گفت: در راستای اطلاع‌رسانی این پویش از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌های استانی استفاده می‌شود.

او می گوید: ستاد ماه رمضان برای این منظور در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در کمک به جامعه هدف بهزیستی، زمینه بازدید نیکوکاران و مسئولان از مراکز نگه‌داری فراهم شده است.

حسینی با اشاره به اجرای طرح حامی با همراهی دفتر مشارکت‌های بهزیستی، گفت: در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت بهزیستی بوده و ۵۱۰ حامی نیز بهزیستی را همراهی می‌کنند.

به گفته او ۳۰۰ کودک چشم‌انتظار یاری حامیان و خیران هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان میزان مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده در ماه رمضان پارسال را ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی اعلام کرد و گفت: امسال نیز کمک‌های مردمی در قالب طرح ضیافت مهربانی جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، همه اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد، گفت: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و این پویش با یاری موسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

او از مردم خواست تا در پویش ضیافت مهربانی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری و برای انجام این کار خیر از کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.