معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با مشاهده علائم کرونا در برخی معلمان جنوب غرب خوزستان مراجعه آن‌ها برای تست کرونا افزایش یافت.

ساسان قربانی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پس از گذشت یک هفته از بازگشایی مدارس و آغاز دوباره کلاس‌های حضوری آمار مراجعه معلمان جنوب غرب خوزستان برای تست کرونا بالا رفته است.
به گفته او بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال باید صورت می‌گرفت، اما تصمیم برای حضوری شدن آن از روز ۱۴ فروردین عجولانه بود.
آقای قربانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آغاز بازگشایی مدارس نظارت خود را در همه مراکز آموزشی منطقه شروع کرده، اما ثابت نگه داشتن شرایط کرونایی منطقه با نظارت به تنهایی ممکن نیست.
این مسئول گفت: پس از عید نوروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان با توجه به افزایش ورود میهمانان نوروزی و همچنین به سفر رفتن مردم منطقه پیش بینی کرده بد که در ۲ هفته اول پس از تعطیلات نوروزی روند ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان افزایش یابد که همین اتفاق نیز افتاد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان خود مراقبتی را موثر‌ترین راه برای کند کردن روند بیماری کرونا طبق توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد و از معلمان و مسئولان مدارس خواست هنگام ورود دانش آموزان به کلاس با سوال کردن از آن‌ها یا مشاهده هرگونه علائم سرماخوردگی او را روانه منزل کنند.
از آغاز روند حضوری شدن مدارس تاکنون شهروندان جنوب غرب خوزستان از نبود تهویه مناسب و وضعیت خطرآفرین مدارس در ابتلای فرزندان دانش آموزشان به بیماری کرونا گلایه‌مند هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.