مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: بازنگری طرح هادی با اعتبار ۳۷۴ میلیارد ریالی امسال در ۲۲۱ روستای استان اجرا می‌شود.

حامد دائمی امروز یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه عمران و آبادی روستا‌ها و مقاوم سازی مسکن روستایی یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است گفت: احیا بافت فرسوده در روستا‌ها و تامین مسکن متناسب با نیاز روستاییان از اهداف این نهاد است.

به گفته او، اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محول شده است و افراد محروم و متقاضیان کم برخوردار جامعه هدف را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از فعال شدن انجمن خیرین مسکن ساز در این استان خبر داد و گفت: حساب ۱۰۰ امام برای کمک به ساخت مسکن اقشار محروم جامعه ایجاد شده تا افراد بی بضاعت بتوانند صاحب مسکن شوند.

آقای دائمی مقاوم سازی واحد‌های بی دوام و کم دوام روستایی را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت: بازنگری طرح‌های هادی روستایی از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن استان است و این طرح امسال در ۲۲۱ روستا اجرا می‌شود و ۳۷۴ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

او مهمترین اهداف و وظایف بنیاد مسکن را ۶۲۴ واحد اقدام ملی مسکن در رشت، آماده سازی طرح ۳۶ واحدی اقدام ملی شهرستان بندر انزلی، اجرای طرح هادی و آسفالت ۲۳ روستا، تکمیل و محوطه سازی مسکن مهر کیاشهر، تکمیل پل سه سار صومعه سرا، کمک به ساخت، تعمیر و تکمیل، تجهیز، رهن و اجاره و خرید واحد‌های مسکونی کمک به پرداخت سهم آورده محرومان در طرح ۶۲۷ واحدی ثامن الائمه انجمن خیرین مسکن ساز عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر ما ۴ساله دنبال این هستیم که زمین هامون مشخص بشه مسکونی هست یا ن متاسفانه هر بار مراجع میکنیم کلی هم هزینه میکنیم برای اینکه مشخص بشه ب ما جواب میدن که باید از طرف بنیاد بیان برای بازنگری ۱۲ سال هست هیچ کس برای بازنگری نیومده نمیدونم دیگه باید ب کجا مراجعه کرد فقط حرف میزنن عمل نمیکنن. لطفا پیگیری کنید از کوچصفهان
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۸:۱۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
پس کی طرح هادی اجرامیشه،ما که زمینی جز زمین کشاورزی نداریم که توش خونه بسازیم چه کنیم،تاکی مستاجرباشیم،جواب بچه هارو چی بدیم،به دادمون برسید