وضعیت دشوار زندگی یک بانوی ۸۰ ساله ساکن روستای کندازی از توابع شهرستان مرودشت فارس، سبب شد مسئولان محلی با عیادت و دلجویی از این بانوی سالمند مشکلات او را پیگیری کنند.

روستای کندازی جزو روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرزی شهرستان‌های مرودشت و اقلید  و در ارتفاعات رشته‌کوه زاگرس قرار دارد.

روابط عمومی فرمانداری مرودشت اطلاعیه ای باره صادر کرد که در آن آمده است: به دنبال انتشار مطلبی در خصوص شرایط زندگی بانویی سالمند در روستای کندازی بخش درودزن شهرستان مرودشت در یکی از خبرگزاری‌ها بلافاصله با دستور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بخشدار درودزن شهرستان مرودشت و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش مذکور به روستای کندازی رفتند و از نزدیک با این  بانوی سالمند دیدار و   بررسی شرایط او  اقدامات لازم انجام شد. 

در این مطلب آمده است: با توجه به اینکه بر خلاف مطلب مندرج در گزارش مبنی بر نبود شناسنامه بودن بانوی سالخورده مورد نظر، او دارای شناسنامه بوده اما آنرا مفقود کرده و اقدامی برای صدور شناسنامه المثنی  صورت نداده است که با هماهنگی انجام شده با ثبت احوال شهرستان مقرر شد شناسنامه المثنی  او در اسرع وقت و با طی مراحل قانونی مربوطه صادر شود.

در اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت آمدهه است: این بانوی سالمند هم اکنون در منزل برادرش زندگی می کند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  قراردارد که با دستور فرماندار مرودشت و مشارکت کمیته امداد مبلغ یکصد و  ۱۰میلیون ریال کمک بلاعوض برای این بانوی سالمند اختصاص یافت و مقرر شد با مشارکت کمیته امداد ،شورای بخش ،دهیاری و مرکز نیکوکاری و حوزه مقاومت بسیج اقدامات لازم برای ساخت حمام و سرویس بهداشتی و رفع  مشکلات این فرد به صورت فوری انجام شود.

بنا بر این اطلاعیه مقرر شده است مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیز اقدامات فوری و لازم را برای سلامت و در صورت لزوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی او را فراهم کند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار