استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت به مردم و صیانت از جان و مال آن‌ها مهمترین وظیفه مسئولان است.

آقای حیدری با اشاره به افزایش سفر‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری گفت: موفقیت‌های ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر این استان در نوروز ۱۴۰۱ نتیجه فعالیت گروهی است.

کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران در نوروز ۱۴۰۱ اهتمام، جدیت و تلاش مطلوبی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داشتند.


بیشتر بخوانید


مردم استان در نوروز میزبانی مناسب و قابل‌توجهی از مسافران و گردشگران داشتند.

حوادث و تصادف‌های جاده‌ای استان از ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین‌ماه امسال با کاهش ۴۴ درصدی همراه است که این مهم نشان‌دهنده تلاش‌های نیروی انتظامی و نتیجه اطلاع‌رسانی‌های گسترده، اثربخش و مطلوب از سوی رسانه‌های گروهی است.

خدمت به مردم و صیانت از جان و مال آن‌ها مهمترین وظیفه مسئولان است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان آسیب‌ها و مشکلات احتمالی موجود در خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را شناسایی و راهکار‌های علمی رفع آن را ارائه دهند.

دستگاه‌های اجرایی استان کمبود‌های تجهیزاتی خود را برای تامین اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۱ و یا سفر رئیس‌جمهور اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۲۰:۲۷ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
این استان تهی از شهر و شهرکهای صنعتی و صنعت است مخصوصا شما و غرب استان به فکر باشید و برای رشد و پیشرفت این استان محروم و جامانده از عدالت و رشد و توسعه مسولان شبانه روز تلاش کنند.
آبادی گوشه گوشه خاک ایرانزمین افتخار بزرگی است که نصیب هر کس نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۹:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
فرصت سوزیهای بسیاری در این استان شده که امیدوارم جنابعالی با تلاش شبانه روزی گوشه ای از این فرصت سوزیها و فرصتهای از دست رفته را جبران نمایید.
ساخت راهدارخانه ها و تجهیز آنها به ماشین آلات راهسازی در هر صد و یا پنجاه کیلومتر در جاده های ترانزیتی شمال و جنوبی استان و عملیات عریض سازی و ترانزیتی شدن هر چه سریعتر جاده های شمال استان به خوزستان و کوتاهتر شدن هر چه بیشتر مسیر با همکاری دو استان و استانداران خوزستان و چهارمحال و بختیاری و کمک گرفتن از مسولان کشوری و بودجه های ملی برای جاده هایی ترانزیتی در حد استاندارد جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
استان چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی و بندری و مرکزی کشور قرار دارد و اصلا این جاده ها ترانزیتی و در حد نیاز جمعیتی بیش از ده ملیون نفر و اینهمه جابجایی نیستند مخصوصا جاده ترانزیتی شمال استان اندیکا ،کوهرنگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری بام بلند ایرانزمین است و اینکه رشته کوههای بسیار بلند در این استان و در جاده های ارتباطی بین استانی مانع ایجاد میکنند حتما نیاز است با حفر تونل و ایجاد پلهای زیبا و بلند و کوتاه کردن مسیرها با طرحهای اصولی و کارشناسی شده، جاده های ترانزیتی در حد استاندارد و ملی و استانی خوبی داشت.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
طرح آزاد راه شمال استان را برای کوتاهتر شدن مسیر شمالی استان و در قطعات مختلف اجرا کنید این مسیر پیچ و خمهای اضافه و مسیرهای اضافی و بیخود زیادی دارد که باید حذف و در مصرف سوخت و انرژی و زمان و وقت و عمر صرفه جویی شود.
در ضمن یکی از گرمترین نقاط ایران به یکی از سردترین نقاط ایران عزیز با این جاده ترانزیتی و توریستی و با مسیری بسیار بهتر و کوتاهتر بهم وصل خواهند.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۸:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
جناب استاندارجای صنعت فولاد و شهرها و شهرک‌های صنعتی در غرب استان و در دل دستها و کوهپایه های زاگرس مرکزی بسیار بسیار خالی است.
دیگر به جای جا نمایی صنایع در بیابانها میبایست صنایع در بختیاری پر آب و زاگرس مرکزی ساخته شوند ،ظرفیت استانهای بیابانی اطراف دیگر اشباع شده است اگر دیر بجنبید هم صنعت و هم محیط زیست را برای همیشه از دست خواهید داد و این فرصت صنعتی شدن شرق و غرب استان و همچنین تجاری ترانزیتی استان از بین خواهد رفت و یک فرصت سوزی بسیار بزرگ و خسارت برای استان خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۴۳ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
جاده ترانزیتی شمال استان کوهرنگ اندیکا بسیار کند پیش میرود جاده اییبین استانی که میتواند به یکی از زیباترین جاده های ترانزیتی کشور تبدیل شود ،چلگرد چمنگلی به قلعه خواجه احتیاج به میان‌برها و تونل و پلهایی برای کوتاهتر شدن هر چه بیشتر است.
از اعتبارات ملی و سفرهای استانی مطالبه گری شود.
آخرین اخبار