استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در تعطیلات نوروز ۹۸، به میهمان‌داری و مشتری مداری توجه ویژه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد خدمات سفر استان اظهار داشت: با نزدیک شدن به آغاز سال جدید و ورود مسافران نوروزی، باید به میهمان‌داری و مشتری‌مداری با تبلیغات میدانی و اطلاع رسانی در استان توجه ویژه شود.

وی با تأکید بر نظارت مستمر و ساماندهی خانه‌های مسافر در این ایام افزود: مدیران مرتبط در این زمینه برای ارائه خدمات آسان و ارزان در شأن گردشگران برنامه ریزی کنند چرا که این امر می‌تواند در جذب مسافران تابستانی کمک کند.
 
عباسی با اشاره به لزوم ارائه اینترنت رایگان در برخی از مراکز تفریحی و تورستی استان اضافه کرد: راه اندازی اپلیکیشن چهارمحال و بختیاری گردی، می‌تواند به معرفی استان، مراکز تفریحی و توریستی کمک کند.

وی ادامه داد: این اپلیکیشن باید در ورودی شهر‌ها به گونه‌ای طراحی شود که مسافران را از چگونگی نصب و استفاده آن مطلع کند و از طریق پیامک، لینک این اپلیکیشن برای آن‌ها ارسال شود.

عباسی خاطرنشان افزود: همچنین باید همانند سال گذشته یک روز برای پاکسازی محیط زیست استان در نظر گرفته شود و در این روز تمامی مدیران، مسئولان ادارات، فرمانداران، دانشجویان، دانش آموزان و حتی روحانیون و تشکل‌های مردمی در این کار، فعالیت داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ تمام دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل داشته باشند تا در صورت وقوع حادثه و بحران مشکلی ایجاد نشود.

عباسی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در ستاد سفر، کار نظارت و ارزیابی را بر عهده یک تیم قرار دهند تا بعد از ایام تعطیلات هر دستگاهی که بنابر ارزیابی‌ها، خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه داده باشد مورد تشویق قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تور گردانی در استان موضوع مهمی است افزود: تورگردانی در شهر‌ها بسیار مهم است که برای این کار می‌توان فرد یا اداره خاصی عهده دار آن باشد، قطعاً با این اقدام علاوه بر فرهنگ سازی در شهرها، می‌توان به کسب درآمد کمک کرد.

عباسی در خصوص توزیع گوشت میان رستوران داران و هتل‌داران در ایام عید هم خاطرنشان کرد: در صورت امکان، اداره کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی از طریق اصناف سهمیه‌ای را به رستوران داران و هتل‌داران اختصاص دهند تا مشکلی برای تأمین غذای مسافران نباشد.
 
انتهای پیام/خ

نشست ستاد خدمات سفر چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار