سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت:فعالیت مجدد کارخانه تولید رب این شهرستان در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

حسین‌علی شرکائی که در ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد گفت: این کارخانه به عنوان تنها واحد صنایع تبدیلی اسدآباد از یک و نیم سال پیش دارای مشکلات حقوقی بوده که در حال بازگشت به چرخه تولید است.

نماینده مردم اسدآباد نیز در این ستاد گفت:ظرفیت مورد استفاده شهرک صنعتی قابل قبول نیست چرا که این نقطه زیرساخت‌های لازم را دارد.
کیومرث سرمدی گفت:با جذب سرمایه گذار میتوان از ظرفیت این نقطه مهم استفاده کرده و ایجاد اشتغال کرد.

او گفت:با توجه به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی اسدآباد اکنون  ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۴ واحد فعال و ۴ واحد تعطیل و در تملک بانک ها هستند که رفع مشکل این واحد‌ها و ورود به چرخه تولید مجدد آن‌ها در دست پیگیری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده تحویل داده می‌شود.

محمد رضا بادامی گفت: مشکل برق این شهرک نیز در پی انعقاد قرارداد با شرکت برق باختر در حال رفع شدن است و بزودی و با افزایش کارگاه ها خرید ماشین آتش نشانی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم در این ستاد گفت: شهرستان اسدآباد در حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی در حداقل ممکن خود است و از این امر در شهرستان رضایت داریم.

شعبانی تصریح کرد:هر واحد که وضعیت خود را از سنتی به مدرن با کسب عنوان دانش بنیان نماید از حمایت خوب ما برخوردار خواهد شد.

مدیر کل صمت استان همدان  نیز در این ستاد گفت:یک‌ی از واحدهای  تولیدی در اسدآباد مشکل نقدینگی دو میلیارد تومانی  دارد و متعهد به ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفرشده است در صورت تامین اشتغال تسهیلات لازم به سرمایه گذار اعطا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.