نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اقتصاد در اسلام مقدمه ای برای رشد فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ضمن تبریک سال جدید و ماه رمضان، گفت: انسان موجودی دو بعدی است، لقمان حکیم پیش از لقمان شدن نیاز به شیرمادر، لباس و پناه نیاز دارد، وقتی این‌ها درست انجام شود به مرحله‌ای می رسد که می‌تواند وارد آن بخش معنوی و ملکوتی شود.

آیت الله عبادی گفت: اقتصادی که جمهوری اسلامی حرفش را می‌زند با آنچه که دنیا می‌گوید با هم فرق دارد چرا که ما اقتصاد را یک مقدمه برای رشد فرهنگی می‌بینیم، اما در دنیا اقتصاد را هدف می‌بینند، آن‌هایی که کار اقتصادی هدفمند در مکتب دین دارند در واقع کار فرهنگی می‌کنند.

او گفت: کشور ما کشوری غنی است و اگر مشکلی وجود دارد به دلیل عوامل بیرونی و درونی است، از زمانی که انقلاب اسلامی شده دشمنان کینه توز یک روز بدون توطئه نبودند، ۴۳ سال هر روز برای فرصت سوزی کشور ما برنامه ریزی کرده اند تا جمهوری اسلامی را ناکارآمد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز در دولت انقلابی و مردمی حرف اول و آخر را نیروی انسانی می‌زند و باید کار را از نا اهل گرفتن و به اهلش سپردن است که متاسفانه به کندی پیش می‌رود و باید سرعت این موضوع بیشتر شود، باید کار را به کسی سپرد که حافظ حقوق جامعه باشد و امانت مردم را حفظ کند و کارشناس و کاردان باشد.

آیت الله عبادی گفت: امیدواریم در جهت کنترل و کاهش تورم، رفع مشکلات معیشتی مردم و رفع موانع کار و تولید سرمایه گذار در پایان کار پیش مردم و خدای مردم سرفراز باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.