در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۹۶۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۱۳ واحدی قرار گرفت.

امروز شنبه (۲۰ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۳ هزار و ۲۲۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۰ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۹۶۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۱۳ واحدی قرار گرفت.

شاحص کل هم وزن نیز با اُفت ۹۱۹ واحدی در ارتفاع ۳۷۶ هزار و ۴۲۸ واحدی ایستاد. سه نماد فملی، فولاد، شتران بیشترین تاثیر  را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

خودرو، خگستر، خساپا سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۴۹ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۰۱ واحدی قرار گرفت. آریا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۸۹۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۸۸۲ واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم وزن با اُفت ۵۱۱ واحدی در ارتفاع ۳۷۶ هزار و ۸۳۶ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، فولاد و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۳۴ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۱۶ واحدی قرار گرفت.

فرابورس پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۹۲ نماد در صف خرید و ۲۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۲۰ شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۳۸۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۳۹۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۰ واحدی در ارتفاع ۳۷۷ هزار و ۴۰۸ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، فولاد، خودور بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خگستر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۱ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۶۱ واحدی قرار گرفت.

آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. ۱۱۷ نماد در این دقایق در صف خرید و ۲۱ نماد در صف فروش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار