مدیر جهاد کشاورزی فسا از توزیع ۵۶۷ تن کالای‌های تنظیم بازار شامل گوشت، برنج و شکر در شش ماهه دوم پایانی پارسال در این شهرستان خبر داد.

ناصر انصاری گفت: این اقلام شامل ۱۸۹ مرغ گرم و منجمد، ۱۲۲ تن شکر خانوار، صنف و صنعت، ۲۵۶ تن تن برنج هندی، پاکستانی و تایلندی است که در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ توزیع شده است.

او گفت: به منظور رصد و پایش بازار و مبارزه با هر گونه گران فروشی، کم فروشی و احتکار هر گونه کالای اساسی، با همکاری فرمانداری شیفت‌های بازرسی افزایش پیدا کرده ودو نفر از بازرسان اداره صمت شهرستان و ۶ نفر از بسیج اصناف سپاه شهرستان در کنار کارشناسان این مدیریت در امر کنترل و تنظیم بازار به صورت دو شیفت با همکاری دارند.

انصاری گفت: همچنین در این مدت ۵۸۸ مورد بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و نانوایی در سطح شهرستان بازید بعمل آمده و ۵۸ متخلف به دستگاه‌های قضایی معرفی شده است.

او گفت: توزیع این اقلام در حال حاضر نیز در حال انجام است و گروهی متشکل از جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف نظارت بر توزیع این کالا‌ها را بر عهده دارند.

مدیر جهاد کشاورزی فسا گفت: فروشگاه‌های توزیع اقلام با نصب بنر مشخص هستند و اقلام تنظیم بازار در بخش‌های مختلف شهرستان توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار