استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به واردات دام با ارز دولتی، استان بایستی منبع تأمین گوشت کشور باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص تأمین گوشت مورد نیاز مردم تصریح کرد: با توجه به واردات دام با ارز دولتی، استان بایستی منبع تأمین گوشت کشور باشد و این کالا بجای خرید و حمل از برزیل از کشور‌های همجوار و کشور‌های آسیای میانه تامین شود.

حسین مدرس خیابانی گفت: سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان قیمت ۱۰ کالای اساسی از قبیل روغن، برنج، شکر، گوشت، مرغ و گوشت را به شهرستان‌ها اعلام تا فرمانداران با کمک مردم و مراجع نظارتی قیمت‌ها را رصد کنند و به موارد تخلف احتمالی رسیدگی شود.

اوبا بیان اینکه تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان و سفره روزه داران اولویت‌دار و حائز اهمیت است بر تامین کالا‌های اساسی، نظارت و کنترل بر قیمت‌های این اقلام در حین توزیع تاکید کرد.

استاندار گفت: هدف اصلی ستاد تنظیم بازار استان در وهله اول تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و دوم کنترل و نظارت بر قیمت‌های عرضه این کالا‌ها به مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: فرمانداری‌ها اقلام موردنیاز را به سازمان جهاد کشاورزی اعلام تا بر اساس نیاز اعلام شده این اقلام تامین شود.

وی با بیان این مطلب که روغن به اندازه کافی در بازار بویژه در واحد‌های خرده فروشی وجود دارد، بر حمل به موقع روغن مصرفی مردم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار