نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در حل مشکل کمبود آب شرب مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند و مردم نیز صرفه‌جویی لازم را در مصرف آب داشته باشند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهرگفت که دشمنان قصد دارند بین دو کشور دوست و همسایه ایران و افغانستان ایجاد اختلاف کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

او می‌گوید: در شرایطی که دشمنان همواره سعی دارند در جهان اسلام ایجاد بحران کنند پیرو تاکید‌های رهبر معظم انقلاب باید نسبت به تحرکات دشمنان هوشیارتر بود.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد که ۲ طلبه شهید حادثه مشهد جهادگر و در خدمت به محرومان بودند که یکی از آن‌ها نیز خودش جانباز و برادر دو شهید بود.

او می‌گوید: در این عرصه باید توطئه دشمن را باید خوب شناسایی و با بصیرت و همدلی برای خنثی سازی آن‌ها تلاش کرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: یکی از بهترین کار‌ها در ماه رمضان خدمت به نیازمندان و اطعام در وعده‌های سحری و افطار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد که هر کس که در این سفره‌ها به خویشان، نزدیکان و هم‌محلی‌ها کمک کند در واقع کمک به سفره خدا کرده و ثواب بسیار دارد.

او گفت: نباید بگذاریم در این ماه مبارک نیازمندی سفره‌اش خالی باشد و باید با وظیفه‌شناسی کمک کرد تا هیچ فردی از ثواب این ماه بی‌بهره نماند.

امام جمعه بوشهر می‌گوید: در تحقق این مهم باید دستگاه‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و همچنین سپاه پاسداران نقش خود را بخوبی در اطعام نیازمندان ایفا کنند.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد که در حل مشکل کمبود آب شرب مسئولان باید با تمام توان تلاش کنند و مردم نیز صرفه‌جویی لازم را در مصرف آب داشته باشند.

او گفت: امید است با اقدام‌های انجام شده مشکل کمبود آب استان برای همیشه برطرف و آب شرب مشترکان به صورت پایدار تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.