امام جمعه موقت بوشهر گفت: تحقق شعار سال با شعارزدگی ممکن نیست، در راستای تحقق آن انتظار می‌رود سیاست‌گذاری خوبی انجام شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر گفت: باید از فرصت نوروز و حضور مسافران نوروزی برای معرفی هرچه بهتر بوشهر استفاده شود.

او می‌گوید: با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر باید این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های بوشهر و به‌ویژه فرهنگ غنی و شهیدان شاخص این استان استفاده شود.

امام جمعه موقت بوشهر استان بوشهر را دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تحقق شعال سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» دانست.

جمالی   تحقق دستور رهبر معظم انقلاب را تنها راه اقتصاد مقاومتی و بازدارندگی در برابر تحریم‌ها دانست.

او گفت: استان بوشهر دارای سرمایه عظیم جوان متخصص بومی، جامعه نخبگانی و صاحب‌نظران است.

خطیب نماز جمعه بوشهر معتقد است باید به جوانان اعتماد و به آنها بها داده شود تا از ظرفیت آنان به‌خوبی استفاده شود.

جمالی کشاورزی و تولید محصولات مختلف از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر دانست که باید مورد استفاده قرار گیرد.

او گفت: استان بوشهر کمتر از یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد اما کدام استان است که با وجود این ظرفیت از معضل بیکاری رنج ببرد.

امام جمعه موقت بوشهر می‌گوید: اختصاص بخشی از هزینه‌های تحقیق و توسعه برای شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی به شرکت‌هایی دانش بنیان می‌تواند به تحقق تولید، دانش بنیانی و اشتغالزایی در استان بوشهر کمک کند.

جمالی گفت: امروز باید سند و نتیجه اشتغالزایی در میدان و خانواده‌ها دیده شود و با آماری که یکی تأیید و یکی تکذیب کند مشکلی از جامعه حل نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.