حجت الاسلام رضازاده گفت: باید در فروش محصول خرمای ریگان که صادراتی است، دست دلالان و واسطه گران کوتاه شود.

۵

امام جمعه ریگان  در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به دیدار قاریان با مقام معظم رهبری( مدظله العالی) گفت: رهبری  فرمودند قرائت، یک هنر قدسی است و قاریان قرآن از برترین  و والاترین هنرمندان هستند.

او می گوید: جلسات قرائت قرآن و ترویج فرهنگ قرآن باید مسجد محور باشند و باید مساجد، بزرگ ترین شبکه قرآنی کشور شوند و کرسی‌های تلاوت، حفظ و تفسیر قرآن در مساجد رونق گیرند. 

حجت الاسلام حبیب رضا زاده گفت: باید هر فعالیت قرآنی در شهرستان  ریگان  مورد حمایت قرار گیرد و در هر مسجد یک پایگاه قرآنی تشکیل شود که با نهضت قرآنی در شهرستان، شاهد تحولات خوبی در این زمینه خواهیم بود. 

او می گوید: دشمن شما ترسو و زمین گیرشده است و در عمق اراضی اشغالی اسرائیل، مقاومت  ضربات سنگینی به آن‌ها وارد کرده است. 

حجت  الاسلام رضا زاده به حادثه اسف بار حریم رضوی اشاره کرد و گفت: تکفیری‌ها با این اقدامات در صدد خدشه دار کردن به  وحدت شیعه و سنی هستند؛ اما  امروز وحدت بین مسلمانان مثال زدنی است. 

به گفته او مردم قدر روحانی اصیل، جهادی، فرهنگی، تبلیغی و زحمتکش را می‌دانند و تشییع حجج الاسلام اصلانی و دارایی گویای این مدعا است. 

امام جمعه ریگان گفت: ما تربیت شده پیر جماران و در مکتب درس بصیرت رهبر بزرگ شده ایم و هر روز، شعار مرگ بر اسرائیل در ایران بیشتر می شود. 

او در بخش دیگری از سخنان خود به  محصول خرمای شهرستان ریگان پرداخت و گفت: مسئولان نسبت به محصول خرمای ریگان توجه جدی داشته باشند و باید در فروش این محصول که صادراتی است، دست دلالان و واسطه گران کوتاه شود. 

حجت الاسلام رضا زاده می گوید: محصول خرما در بدترین و سخت‌ترین شرایط تولید می شود و خواستار حمایت مسئولان از کشاورزان هستیم. 

او همچنین خواستار نظارت بر بازار، اقلام غذایی و کیفیت نان در شهرستان ریگان شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.