معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل از شناسایی قطعات مشکوک به زمین خواری و جنگل خواری در این شهرستان خبرداد.

سید عباس حسینی گفت: قطعات مشکوک به زمین خواری و جنگل خواری در این شهرستان شناسایی شده است و از هفته گذشته اطلاعات مربوط به این بخش، در اختیار دستگاه‌های تخصصی قرار گرفت و اکیپ‌های مشترک امور اراضی، سپاه و محیط زیست برای بررسی بیشتر در این مناطق حضور یافته اند.

به گفته او بضاعت نیروی انسانی و مالی دستگاه‌ها در برابر متخلفین اجازه مبارزه در این زمینه را نمی‌دهد از این رو تقویت این حوزه می‌تواند در کاهش تخلفات نقش داشته باشد.

آقای رییسی جمعه بیستم اسفند پارسال در سفر به مازندران و در نشست با فعالان و متخصصان حوزه محیط زیست و منابع طبیعی گفته بود کوتاهی در صیانت از جنگل‌ها پذیرفته شدنی نیست و استاندار مازندران به فوریت با تشکیل کارگروهی ویژه با هرگونه تعرض به منابع طبیعی برخورد کند و مردم را هم در جریان عملکردشان قرار دهند.


بیشتر بخوانید 

استانداری مازندران یک روز تیم‌های شناسایی، حقوقی و بازررسی را تشکیل داد و ۲۲ اسفند هم نخستین گام برای اجرای دستور رئیس جمهور را با رفع تصرف هفت هکتار اراضی حاشیه جنگل در قائمشهر برداشت.

به گفته فرماندار آمل رشد قارچ گونه و غیراصولی در ساخت و ساز‌های غیرمجاز زمینه توسعه شهرستان‌ها را مختل کرده و نیاز به توسعه سرانه زمین صنعتی و گردشگری در شهرستان آمل وجود دارد اما بخش مهمی از زمین ها، توسط متخلفان احاطه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار