مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت : ۱۸۰ مرکز نیکوکاری و خیریه در استان کرمانشاه مجوز فعالیت دارد .

پیمان ترکمانه با بیان اینکه ۱۸۰ مرکز نیکوکاری و خیریه در استان کرمانشاه مجوز فعالیت دارد، گفت : توسعه اعتماد مردمی به عنوان بزرگترین سرمایه این نهاد در امسال از اولویت‌های اصلی کمیته امداد استان کرمانشاه است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰بیش از ۲۵ درصد از منابع اعتباری کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان استان از محل مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

مردم کرمانشاه سال گذشته در قالب طرح حمایت از ایتام و فرزندان محسنین بیش از ۶۴ میلیارد تومان، زکات و فطریه ۵۶ میلیارد تومان و صدقات هفت میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان کمک کردند.

یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد توسعه و گسترش و حمایت از مراکز نیکوکاری در استان است اعتماد بزرگترین سرمایه کمیته امداد است که باید در راستای هرچه بیشتر آن در جامعه تلاش کنیم

پرورش فضای خیر و احسان در استان یکی از اقدام‌های مهم در راستای جلب هرچه بیشتر مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی در امسال است در این راستا مراکز نیکوکاری باید با هم هماهنگ شوند تا در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان همپوشانی و موازی کاری کمتری داشته باشیم و کمک‌ها مردم شامل حال افراد بیشتری شود و کمک‌ها عادلانه و منصفانه بین آن‌ها تقسیم شود.

یکی از راهکار‌های این نهاد در راستای تسهیل کمک‌های مردمی راه اندازی آپلیکشین یا کد "کیو آر" برای پرداخت صدقات مردم با گوشی همراه در پارسال است نیکوکاران با این کد می‌توانند کمتر از یک دقیقه صدقه خود را بپردازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.