رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: البرز در حصار شهرک های صنعتی خفه شده است و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان می تواند منجر به بهره مندی مردم استان از هوای پاک باشد.

 آقای سلاجقه گفت: توجه به مسائل زیست محیطی و بهره مندی از فناوری‌های نوین و دانش بنیان می تواند منجر به بهره مندی مردم از هوای پاک باشد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت:البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت با پایتخت و مسیر عبوری ۱۴ استان از ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است و مجموعه سرمایه گذاران نیز اهتمام ویژه‌ای به استقرار در این منطقه دارند.

او گفت: با توجه به اهمیت محیط زیست تمامی طرح‌ها و بارگذاری‌های صنعتی بایست با تأیید و مجوز‌های لازم محیط زیستی باشد و با شیوه‌های جدید دانش بنیان با حفظ اشتغال پایدار و توسعه تولید محیط زیست را حفظ نماییم.

به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور  شهرک های صنعتی  همه فاکتور‌های لازم را در حمایت از طرح های دانش بنیان دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند با فراخوان مناسبی که از سوی مسئولان استانی اعلام می‌شود مرکز مناسبی برای تولید کنندگان دانش بنیان و تیم‌های تحقیقاتی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.