رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: رزمایش خدمت رسانی و محرومیت زدایی در اردیبهشت امسال به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار خواهد شد.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی گفت: چهار هزار و ۴۳۷ گروه جهادی در استان فارس از طریق سامانه «اطلس» ثبت شده اند که در عرصه عمرانی، علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، مقابله با حوادث و بحران ها، کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و ... فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: بسیاری از گروه‌های جهادی فارس در حوزه خاصی به صورت تخصصی فعالیت دارند و امور عمرانی و ساخت ساز مسکن برای محرومان یکی از این حوزه‌های تخصصی است.

به گفته او، رزمایش خدمت رسانی و محرومیت زدایی در اردیبهشت امسال به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی برگزار خواهد شد و بیش از ۶۴۰ گروه جهادی با بیش از ۱۰ هزار نفر در این رزمایش شرکت خواهند کرد و در ۳۴۵ منطقه و نقطه محروم استان به مدت ۱۰ روز فعالیت خواهند کرد.

قزل سفلی گفت: پارسال شاهد انجام یک هزار و ۳۱۲ طرح در قالب ۳۴۵ مورد ساخت و ۳۲۷ پروژه تکمیلی و ۶۴۰ مورد مرمت و بهسازی توسط گروه‌های جهادی استان بودیم و لازم است تا از گروه‌های جهادی عمرانی فارس حمایت لازم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار