استاندار فارس در جلسه کار گروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: فارس دارای رتبه ۳ نرخ بیکاری در کشور است.

 محمد هادی ایمانیه گفت: با توجه به این که بیشتر واحد‌های اقتصادی استان کوچک و متوسط هستند و در جریان شیوع کرونا دچار آسیب جدی شدند، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های صنفی باید برای جذب تسهیلات دولتی ویژه واحد‌های خسارت دیده از کرونا تلاش کنند.

او گفت: سیستم بانکی حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ تسهیلات معرفی شده را جذب و پرداخت کنند و کمیته امداد و اعضای اشتغال شهرستان شیراز موظفند هرگونه همکاری و مساعدت لازم جهت تحقق این هدف را به کار گیرند. در ادامه نیز رؤسای نواحی کمیته امداد و رؤسای بانک‌های عامل مجری پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات باشد.

 استاندار فارس گفت: هدف از برگزاری این جلسه انسجام میان سازمان‌ها و ارگان‌ها بنیاد‌های خیریه نشست هم افزایی و رفع مشکلات است.

 قزل سفلی رئیس بسیج سازمان جهاد سازندگی  نیز گفت: اگر بخواهیم اشتغال در کشور بوجود بیاید تولید صنعتی و کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

 او گفت: بسیج سازمان جهاد سازندگی برابر برنامه جامع محرومیت زدایی در حوزه عمران و اشتغال با محوریت جهادگران فعالیت دارد.

قزل سفلی گفت: قطب‌های صنایع تبدیلی کوچک در استان فارس با کمک مجموعه‌های مختلف برنامه ریزی شده است.

رئیس بسیج سازمان جهاد سازندگی  گفت: یک از معضلات جامعه ما بیکاری است که بنا بر دستور استاندار فارس ۴ قرار گاه جهادی در استان با محوریت احساس  موفقیت در فرایند کاری، نیاز به ایجاد هماهنگی میان سازمان های مختلف و ضرورت انجام فعالیت با حمایت بیشتر تشکیل می شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار