مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: به دنبال نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت ۳G در روستا‌های هرمزگان هستیم.

مهدی حیدری گفت: به منظور ارائه خدمات کیفی به مشتریان و بهبود سرویس دهی در روستا‌ها و نیز با توجه به هدف گذاری اتصال توابع استان به اینترنت پرسرعت، روستای مزرعه شهرستان حاجی آباد، جیحون شهرستان خمیر و سایت مسجد امام علی (ع) شهرستان بندرلنگه به نسل سوم (۳G) اینترنت تجهیز شدند و پهنای باند در این مناطق ارتقاء یافت.

وی گفت: با نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت همراه اول و افزایش پهنای باند اینترنت ۳G اهالی این مناطق می‌توانند از خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول بهره‌مند شوند.

حیدری با اشاره به اینکه توسعه بستر‌های ارتباطی و برقراری نسل ۳ در دیگر روستا‌های استان نیز همچنان در دستور کار قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است، گفت:  توسعه متوازن خدمات ارتباطی در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از خدمات همراه اول، روستای برنطین در شهرستان رودان به نسل چهارم (۴G) تجهیز و پهنای باند در این منطقه ارتقاء یافت.

وی گفت: توسعه بستر‌های ارتباطی و برقراری نسل چهارم در دیگر روستا‌های استان نیز همچنان در دستور کار مخابرات منطقه هرمزگان قرار دارد و با جدیت در حال پیگیری است.

برچسب ها: اینترنت ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار