یکی از دیپلمات‌های سابق آمریکا با اشاره به تحولات اخیر رژیم صهیونیستی عرصه سیاسی این رژیم را دیوانه خانه خواند.

آرون دیوید میلر دیپلمات سابق امریکا در توئیتر خود نوشت: «دولت اسرائیل اکثریت خود را ازدست داد. انتخابات جدید در راه است؛ یک ائتلاف فلج شده {نفتالی} بنت یا بازگشت نتانیاهو؟ عرصه سیاسی اسرائیل الان دیوانه خانه شده است.»

ساعاتی پیش عضو حزب نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ائتلاف کابینه این رژیم استعفا کرد و در پی آن حزب حاکم، اکثریت طرفدار خود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را از دست داد و کابینه متزلزل‌تر از پیش شد.

کانال ۱۲ رژیم اشغالگر اعلام کرد استعفای وی بزرگ‌ترین هدیه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر است. با توجه به تزلزل ائتلاف کنونی کابینه، استعفای وی به اهداف نتانیاهو برای بازگشت به حکومت کمک می‌کند.

این کانال به نقل از برخی منابع حزب لیکود اعلام کرد سیلمن، آخرین فردی نخواهد بود که از حزب بنت جدا خواهد شد و پس از وی، افراد دیگری هم این کار را انجام خواهند داد.

در همین راستا رسانه‌های عبری دیروز سه شنبه گزارش دادند ده‌ها اسرائیلی با هدف برکناری کابینه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.  ده‌ها تن از فعالان راستگرای صهیونیستی در مقابل «آیلت شاکِد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در جریان دیدار وی از منطقه دشت اردن تظاهرات کردند. این وزیر رژیم صهیونیست با هدف تاکید بر ساخت بی وقفه شهرک سازی‌ها به این منطقه سفر کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
درست مثل عرصه سیاسی خودتون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
زکییییییییییییییییییییییییییییییی عرصه سیاسی هر دو آمریکا و صهیونیست دیوانه خانه تیمارستانی قل زنجیری روانپریش هستند کجای کاری چی زدی توهم زدی خودتون رو بالاتر فرض کردیت . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
کسی که باخودبرتربینی ان هم باکوبیدن بقیه زندگیش رابفروشدوسلاح بردارتازندگی یهودی ومسیحی ومسلمان رادرپایگاه امریکا درفلسطین خراب کند عقل ندارد
آخرین اخبار