استاندار اردبیل گفت: تدوین برنامه پیشرفت استان با هدف شناسایی پروژه‌های مهم هر شهرستان و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه اجرا می‌شود.

سید حامد عاملی گفت: لازم است فرمانداران نسبت به طرح پروژه‌های مهم در شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها اقدام و برنامه اصلی پیشرفت استان در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان گرمی گفت: با شناسایی و اولویت دادن به پروژه‌های مهم و ضروری شهرستان که در قالب برنامه پیشرفت قرار دارد، نسبت به توزیع اعتبارات به این پروژه‌ها نیز توجه ویژه‌ای به عمل آید.

عاملی به پروژه‌های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح گردشگری گیلارلو، مجتمع آبرسانی روستایی موران، چندین مجتمع آبرسانی روستایی و اصلاح خط انتقال آب از جمله نیازمندی‌های این شهرستان بوده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط برای تسریع در اجرای آن انجام می‌شود.

او می‌گوید: تامین سرمایه در گردش برای واحد‌های نیمه فعال، احداث چهار خطه ورودی گرمی، احداث باند دوم گرمی _ بیله سوار و پیگیری و تعیین تکلیف محل اجرای نهضت ملی مسکن از دیگر اولویت‌های مطرح شده این شهرستان است که برنامه ریزی‌های لازم برای عملیاتی شدن آن از سوی دستگاه‌های مرتبط انجام گرفته است.

در این جلسه معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان گرمی و مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، راهداری، میراث فرهنگی و آب و فاضلاب حضور داشتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.