رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تثبیت قیمت مرغ و تخم مرغ در این استان خبر داد.

محمدرضا اورانی گفت: تمهیدات اندیشیده شده در حوزه نظارت و بازرسی، موجب تثبیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار استان شده است و اکنون هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم ۳۱۰ هزار ریال و هر کیلوگرم تخم مرغ نیز ۲۲۵ هزار ریال به فروش رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در اسفندماه پارسال ۱۰ میلیون و ۸۲ هزار قطعه جوجه ریزی در خراسان رضوی انجام شد و نیاز بازار تامین گردید، در تلاش هستیم ظرفیت استان مبنی بر ۱۲ میلیون قطعه جوجه ریزی ماهانه را کامل کنیم.

او گفت: وضعیت تولید گوشت مرغ و تخم مرغ در خراسان رضوی مطلوب است، ۲ هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ منجمد نیز ذخیره سازی شده که در صورت نیاز در بازار توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید

ماه رمضان امسال در خراسان رضوی کمبود مرغ نداریم




رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۲ سهمیه از شکر در مجموع به میزان ۱۵ هزار تنی شکر به استان اختصاص یافت که مقرر شد از این میزان ۹ هزار تن در حوزه صنعت و ۶ هزار تن در حوزه صنف و خانوار توزیع شود که این امر در حال انجام است.

اورانی گفت: سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ تنی برنج تایلندی، ۲ هزار تنی برنج هندی و ۸۰۰ تنی برنج پاکستانی به خراسان رضوی تخصیص یافته و توزیع این میزان برنج در بازار مشهد و شهرستان‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۸۰ تن خرما با قیمت بین هر کیلوگرم ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار ریال نیز برای خراسان رضوی تامین و توزیع شده است.

او گفت: ۳۵۵ تن از این سهمیه مربوط به صنف و باقی مربوط به خانوار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.