همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان لارستان برای تبیین و آگاهی بخشی بیشتر مردم از احکام الهی و شعائر و مناسک دینی و اسلامی اعزام شدند.

حجت الاسلام مهد اقبالی گفت: این روحانیون و مبلغان دینی هم بومی منطقه و هم نیرو‌های اعزامی از قم هستند که با شروع ماه مبارک رمضان و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به روستا‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان اعزام شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: مبلغان با اجرای برنامه‌های متنوع، جلسات قرآن، سخنرانی و تهیه کمک‌های معیشتی برای نیازمندان تا پایان ماه رمضان در کنار مردم حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان فارس گفت: روحانیون و مبلغان دینی که در خط مقدم برای تبیین درست احکام الهی و اسلام هستند باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه و متناسب با نیاز‌های روز جامعه دستاورد‌ها و اهداف و آرمان‌های این نظام الهی را برای مردم بیان کنند.

او گفت: همچنین بیش از ۱۲۰ جلسه قرائت قرآن به صورت دسته جمعی و مسابقات قرآنی اعم از تفسیر و حفظ قرآن کریم در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

 اقبالی گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برای تبیین احکام دینی و اسلامی و جلسات انس با قران در طول ماه مبارک رمضان و به شکل گسترده و منظم از سوی خادمان قرآن اعم از موسسات قرآنی، خانه‌های قرانی، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های قران و عترت، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیات امنا‌های مکان‌های مذهبی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.