در مراسمی مهدی اشرفی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق معرفی شد.

محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای متعلق به همه‌ی مردم است که باید این سرمایه چهل ساله نظام اسلامی به بهترین شکل حفظ و برای نشاط و پویایی این مجموعه، حمایت لازم انجام شود.

به گفت او دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با تحصیل و کسب دانش، با توجه به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه، می‌توانند صاحب مهارت شوند و زمینه اشتغال و کارآفرینی را ایجاد کنند.

حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نباید تنها به شهریه دانشجویان متکی بماند و برای افزایش دانش و آگاهی دانشجویان باید به مباحث دانش بنیان توجه ویژه‌ای کند.

او گفت: دانشگاه موجود زنده‌ای است که باید در تمامی فعالیت‌های شهرستان موثر و کارآمد واقع شود و در تصمیم سازی مدیران نیز مبتنی بر علم و دانش عمل کند.

سعادت‌فر گفت: دانشگاه به عنوان متولی و پدر علمی شهر، باید در تمامی امور جامعه نظرات خود را ارائه دهد و با افزایش انگیزه تحصیل در دانشجویان، دغدغه مندی جوانان را برای رفع مسائل اجتماعی افزایش دهد.

عباس فتاحی بافقی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: با رشد پلکانی پذیرش دانشجو در مدت مسئولیت اینجانب، تعداد دانشجویان فعال مشغول به تحصیل در این واحد دانشگاهی به هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

او گفت: رشد و توسعه دانشگاه در گرو همدلی و همکاری دانشجویان و دانشگاهیان است که شهرستان بافق نیز صاحب امتیازات خوبی در سطح کشور و استان شده است.

مهدی اشرفی بافقی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی بافق، جدیت و پشتکار کارکنان و اساتید دانشگاه است که با برنامه‌ریزی انجام شده، رونق و پیشرفت بیش از پیش این مجموعه علمی در سطح استان رقم می‌خورد.

او گفت: پیگیری برای افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد بر حسب نیاز شهرستان و استان از اولویت‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار