رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بافق هزینه یادواره شهدای گمنام را با هدف خیرخواهانه برای خرید وسایل پرکاربرد اورژانس۱۱۵ هزینه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس فتاحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت:با هدف خیرخواهانه دانشگاه آزاد اسلامی بافق هزینه یادواره شهدای گمنام را برای خرید وسایل پرکاربرد اورژانس۱۱۵ هزینه شود.

او افزود:طی ۱۵ سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق روز‌های آخر فروردین میزبان مردم شهیدپرور بافق برای شرکت در یادمان شهدای گمنام دانشگاه و شهدای دانشجوی شهرستان بود.

فتاحی ادامه داد: امسال با توجه به توصیه‌های دلسوزان سلامت مردم برای پرهیز از هرگونه تجمع بر آن شدیم به طریقی خیرخواهانه از این مهم غافل نباشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق راه و منش فداکارانه شهدا برای رفاه دیگران را یکی از درس‌های شهادت دانست و ادامه داد: در جلسه امروز شورای فرهنگی واحد بافق پیشنهاد شد هزینه یادمان شهدای امسال به خاطر شرایط خاصی که در آن قرار داریم به امر سلامت و بهداشت و درمان مردم بافق تعلق گیرد و بر این اساس خرید برخی تجهیزات پرکاربرد به مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای این امر در نظر گرفته شد که به زودی به مرکز اورژانس ۱۱۵ بافق تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.