فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در این کلانشهر ۲۵۴ متهم دستگیر شدند و ۴۸۲ مورد انواع سرقت نیز کشف شد.

حسین دهقان‌پور گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از جمله افزایش گشت‌های ویژه موتوری و خودرویی، به کارگیری اکیپ‌هایی از یگان امداد و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با تمام توان طرح تشدید پیشگیری از سرقت در ۴۸ ساعت اجرا شد.

او گفت: کشفیات حاصل از این طرح ضربتی شامل ۱۶۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۶۸ فقره کشف خودرو و موتورسیکلت سرقتی، ۵۷ فقره وسایل خانه و اماکن و ۱۹۴ فقره سایر سرقت‌هاست.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است و پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

دستگیری سارقان کابل های مخابرات و اماکن خصوصی در كاشمر

حسين احمدي فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در پي وقوع سرقتهای متعدد کابل های مخابرات از نقاط کور و کم تردد شهرستان کاشمر ، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت :تیم های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی ، ردپای ۲ متهم سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت : سارقان در بازجوئی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اعتراف که ۵ فقره از سرقتها مربوط به کابل های مخابرات و ۵فقره دیگر به ساختمانهای مسکونی است که با تشکیل پرونده تجویل مقام قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار