معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از جابه‌جایی ۹۳هزار و ۱۰۳ مسافر توسط ۶ هزار و ۴۱ دستگاه ناوگان عمومی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان ۱۵ فروردین سال جاری خبر داد.

آقای  قدمی گفت: از زمان آغاز طرح سفر‌های نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان اجرای آن ۱۵ فروردین‌ ۱۴۰۱ در مجموع ۹۳ هزار و ۱۰۳ مسافر در استان طی ۶ هزار و ۴۱ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد را در تعداد مسافر و ۱۹ درصد کاهش را در تعداد سفر نشان می‌دهد.

او گفت: در ایام نوروز ۳٠٠ دستگاه اتوبوس،  ۵٠٠ دستگاه مینی بوس و۴٠٠ دستگاه سواری کرایه درقالب ۲۸ شرکت حمل ونقلی به مسافران خدمت‌رسانی کردند.

به گفته  معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز  در ایام نوروز علاوه بر کنترل‌های سیستمی، از سه هزار و ۶۱۲ ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب ۱۹۵گشت نوروزی بازدید به عمل آمد.

هموطنان برای کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و با اطلاع کامل حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.