مدیر کل هواشناسی البرزگفت: وزش باد شدید، کاهش کیفیت هوا و رگبار پراکنده از امروزسه شنبه تا شنبه هفته آینده برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

آقای  بهارونداحمدی گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی هواشناسی حاکی از گذر امواج ناپایدار تندری از عصر امروز سه شنبه تا عصر شنبه هفته آینده در البرز مرکزی خواهد بود که به موجب آن به تناوب در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید گردوخاک و کاهش کیفیت هوا، رگبار پراکند و رعدو برق در انتظار البرز است.

او گفت: آسمان امروز  البرز  کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و غبار محلی بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است.

آقای بهارونداحمدی گفت: هوای روز چهارشنبه هفته جاری البرز، کمی تا نیمه ابری، وزش باد شدید و گردو خاک و در بعضی ساعات هوا ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی شده است.

 وضعیت هوا استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیمه ابری تا ابری، بعضی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک، رگبار پراکنده و رعدو برق خواهد بود.

به گفته مدیر کل هواشناسی البرز دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز سه شنبه البرز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه بالای صفر، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بین ۱۳ تا ۲۴ درجه و روزجمعه،۱۶ تا ۲۵ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

سرعت وزش باد روز سه شنبه ۵۶ کیلومتر در ساعت، چهارشنبه ۳۲ کیلومتر در ساعت، پنجشنبه، ۶۸ کیلومتر در ساعت و روز جمعه ۵۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.