جلیلی گفت: برنامه کاربردی برق من یک سالی است که برای انجام خدمات غیر حضوری مشترکان برق راه اندازی شده است.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان یزد گفت: این برنامه بر روی تلفن همراه یا رایانه شخصی نصب میشود و ۴۰ نوع خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم ارائه میدهد.
او گفت: ارائه اطلاعات و پرداخت قبض، اعلام خاموشیها، رفع نواقص برق از جمله این خدمات است.
جلیلی، کاهش هزینه ها، کاهش ترددهای خیابانی، تعیین زمان انجام خدمت و شفاف بودن عملکرد کارکنان و دارای قابلیت پیگیری امور را از دیگر مزایای این برنامه کاربردی برشمرد.
او گفت: این برنامه در اجرای طرح دولت الکترونیک راه اندازی شده است.