مدیر جهاد کشاورزی شوش از تامین برنج و شکر با قیمت دولتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

 گودرز بهرامیان هدف از تامین کالا‌های اساسی را تنظیم بازار و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم شوش برای تهیه آن‌ها عنوان کرد.

او گفت: توزیع کیسه‌های ۱۰ کیلوگرمی برنج دانه بلند هندی با قیمت ۱۸۵ هزار تومان و شکر بسته بندی به قیمت هر کیلو ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان از ساعت ۱۰ صبح امروز، دوشنبه ۱۵ فروردین انجام می‌شود. 

مدیر جهاد کشاورزی شوش می‌گوید: به منظور جلوگیری از تخلف و دسترسی آسان به این محصولات ۱۱ واحد صنفی در سطح شهرستان شامل؛ کاظم ال‌هایی در روستای بیت اکیوش، قاسم منصوری در خیابان اصلی روستای سد شاوور و عبدالساده چعب در روستای جوی مجید برنج و شکر دولتی توزیع می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: همچنین فروشگاه‌های خانم جنادله در روستای الجزایر، محمد بوحمید در شهرک سلمان بلوار ولایت، شیخعلی بازیار در خیابان امام خمینی کوی ابوذر، مجید منصوری در روستای سد شاوور خلف عزیز و جمشید اورکی در هفت تپه کوی بازار اصلی از دیگر عاملان توزیع این کالا‌ها هستند.

آقای بهرامیان  فروشگاه‌های احمد دانشمند در روستای دوسلق، صادق جلالی در شهر شاوور و خانم دزفولی نژاد در روستای شهید دانش را از دیگر عاملان توزیع شکر و برنج دولتی معرفی کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شوش گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مراجعه و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سهمیه شکر برای هر نفر ۳ کیلوگرم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.