مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با تخصیص سهمیه شکر و برنج ماه رمضان به استان، کمبودی در زمینه تامین این اقلام پرمصرف وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید جهان‌نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به سهمیه شکر و برنج تخصیص‌یافته برای ماه مبارک رمضان در استان گفت: این سهمیه شامل یک هزار و ۵٠٠ تن برنج هندی GTC (١١٢١) دولتی و یک هزار و ۵٠٠ تن شکر مصرف خانوار با نرخ دولتی است.

او با بیان اینکه سهمیه برنج و شکر این ماه، در انبار‌های اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی قرار داده شده است و در صورت تمام شدن این سهمیه، سهمیه‌ای جدید به خوزستان اختصاص خواهد یافت، افزود: علاوه بر سهمیه ماه مبارک رمضان، ۳۰ هزار تن برنج دولتی و ۲۰ هزار تن شکر مصرف خانوار در انبار‌های غله و خدمات بازرگانی وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم.

جهان‌نژادیان تصریح کرد: این اداره کل، تنها یک تامین‌کننده است و در توزیع و نحوه سهمیه‌بندی این سهمیه نقشی ندارد و سهمیه‌ها بر اساس حواله‌های صادرشده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به توزیع‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.