استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال باید مشاغل دانش بنیان نقطه تمرکز مدیران باشد.

قناعت در اولین جلسه شورای اداری خراسان جنوبی در امسال با بیان اینکه سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اولویت کاری دولت سیزدهم خواهد بود گفت: باید تمرکز کاری دولت مردان در سال ۱۴۰۱ بر مشاغل دانش بنیان باشد.

او با بیان اینکه جوانان جویای کار بسیاری در کشور و استان داریم که اغلب هم تحصیل کرده هستند گفت: باید بر مبنای مشاغل دانش بنیان این جوانان را تا حد امکان ساماندهی کنیم.

قناعت گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی را باید شناسایی و قبل از وقوع مشکل بزرگتر رفع کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از هیچ کوششی برای وارد کردن دانش فنی و تخصصی به استان به منظور دانش بنیان کردن تولید فروگذار نخواهیم کرد گفت: معاونت اقتصادی استانداری موظف خواهد بود تا برای پایه ریزی اقتصاد با نیت رفع مشکلات تولید در جهت کار شرکت‌های دانش بنیان حرکت کند.

او با بیان اینکه این دولت می‌تواند مشکلات را حل کند گفت: مدیرانی می‌خواهیم که از هر جهت فعال باشند و انتظار داریم فرمانداران ۱۱ شهرستان استان با روحیه مطالبه گرانه در جهت حل مشکلات و کمبود‌ها تلاش کنند.

قناعت به ۲ دستور کار شورای اداری اشاره کرد و گفت مسئله نماز جماعت در ادارات موضوع مهمی است که باید به نحو احسن در دستگاه‌های اجرایی دیده شود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در مورد عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد نوروزی سفر گفت: با هم افزایی‌های انجام شده بین اعضای ستاد توانستیم عملکرد نسبتا خوبی را داشته باشیم.

او گفت: تمام تلاش خود را باید برای جبران کمبود‌های زیرساختی به کار بگیریم و برای هدف‌گذاری آتی خود که سفر‌های تابستانه و نوروز ۱۴۰۲ است میزبان شایسته‌ای برای مسافران باشیم.

قناعت از تلاش‌های خالصانه گروه‌های جهادی نیز تقدیر کرد و گفت: سیاست دولت بر حمایت از گروه‌های جهادی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با تعامل تنگاتنگ میان دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی می‌توانیم شاهد رونق گرفتن کار گروه‌های جهادی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار