مسئول ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، طرح ضیافت کریمان در طول ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

آقای صیادی گفت: ۱۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های چهارمحال و بختیاری در بند هستند که ۷۳ نفر از این تعداد محکومیت مالی و بقیه محکومیت دیه و مهریه دارند، اما به علت بالا بودن رقم بدهی چشم انتظار کمک خیران هستند.

به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طرح ضیافت کریمان در طول ماه مبارک رمضان در دو بخش شامل هفت برنامه تلویزیونی گلریزان با حضور مسئولان شهرستان‌ها و سه برنامه حضوری در شهرکرد اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


با صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ جشن گلریزان در فرهنگسرای شهرکرد برگزار خواهد شد تا بخشی از زندانیان از طعم آزادی بهره‌مند شوند.

پارسال، ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد با ۳۰ میلیارد تومان بدهی آزاد شدند که ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون از طریق گذشت شاکی، سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون از طریق تسهیلات و پنج میلیون و ۹۰۰ تومان نیز به صورت بلاعوض از طریق ستاد دیه و خیران تامین شد.

ماه رمضان یکی از بهترین ماه‌های خداست که خیران می‌توانند با شرکت در طرح‌های ستاد افراد در بند را به آغوش خانواده بازگردانند و زندگی خود را سرشار از خیر و برکات این حرکت خداپسندانه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار