معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر تحت پوشش آموزش و پرورش مرودشت پذیرش و اسکان داده شدند.

سید محمدحسن عظیمی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی فرمانداری ویژه شهرستان، نیروی انتظامی، پایگاه مقاومت بسیج، بهداشت و درمان و سایر دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان مرودشت گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت از  ۲۶ اسفندماه به طور رسمی افتتاح شد.

او گفت: در ابتدا قرار بود ۳۸ آموزشگاه تجهیز و در اختیار ستاد اسکان نوروزی قرار گیرد، اما با توجه به حجم بالای ورود مسافران از مبادی ورودی و خروجی شهرستان مرودشت شمار آموزشگاه‌ها به عدد ۵۱ رسید و ۱۳ آموزشگاه به ظرفیت ستاد افزوده شد.

عظیمی گفت: در ابتدا قرار بود فقط ستاد اصلی به عنوان پایلوت پذیرش مسافر در نظر گرفته شود اما با توجه به میزان تقاضا و افزایش میهمانان، ستاد فرعی نیز تحت عنوان ستاد پشتیبان  دوم فروردین۱۴۰۱ فعال شد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت:با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور مانند سال‌های گذشته میزان اسکان در مدارس شهرستان مرودشت نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه امسال مقرر شده بود آموزش حضوری از روز ۱۴ فروردین آغاز شود بنابراین لازم بود مدارس شهرستان مرودشت ۲۴ ساعت زودتر از موعد مقرر آماده و در اختیار کادر مدیریت قرار گیرد که ناچار شدیم یک روز زودتر کار اسکان را پایان دهیم و اگر روند پذیرش مهمان ادامه پیدا داشت  آمار  افزایش می یافت.

او گفت: درمجموع بیش از ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر مسافر در قالب ۳ هزار و ۹۶۴ خانوار و تعداد ۳ هزار و ۵۸۳ اتاق در جغرافیای آموزشی شهرستان مرودشت اسکان موقت داده شدند.

عظیمی با تشکر از عوامل مدیریتی، اجرایی و نظارتی در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: بیشترین پذیرش مهمان در مدارس فارس پس از مرکز استان مربوط به ستاد اسکان شهرستان مرودشت مرودشت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار