کیم یو جونگ اظهارات وزیر دفاع کره جنوبی درباره توان حمله به کره شمالی را محکوم کرد.

کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی روز یکشنبه، اظهارات وزیر دفاع کره جنوبی درباره توان این کشور در حمله به کره شمالی را محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از وی گفت: این اظهارات روابط دو کره و تنش نظامی در شبه جزیره کره را بدتر از گذشته کرد.

کیم یو جونگ که معاون کمیته مرکزی حزب کارگران کره است، همچنین گفت پیونگ یانگ ”چیز‌های فراوانی را در نظر خواهد گرفت“ و کره جنوبی به سبب این اظهارات ممکن است ”با تهدیدی جدی مواجه شود. “

وزیر دفاع کره جنوبی روز جمعه گفته بود ارتش این کشور موشک‌های مختلفی با برد، دقت و قدرت بهبودیافته دارد که ”می تواند با دقت و سرعت به هر هدفی در کره شمالی اصابت کند. “

در اظهاراتی جداگانه، دبیر کمیته مرکزی حزب کارگران کره نیز روز یکشنبه در واکنش به این اظهارات گفت کره شمالی در صورت دست زدن کره جنوبی به اقدام نظامی خطرناک نظیر یک حمله پیش دستانه، ”با بی رحمی همه نیروی نظامی خود را به سمت نابودی اهداف اصلی در سئول و نیز ارتش کره جنوبی هدایت خواهد کرد“.

برچسب ها: کره شمالی ، کره جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
زر نزن خواهر جان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
اول کره جنوبی زر مفت زد .
اینها جواب دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
واقعا اگه بقیه کشورها (مثل آمریکا و امثالش که دائم دنبال جنگ افروزی و در پی اون منافعی به دست میارن) دخالتی نمیکردن و به قول معروف آتش بیار معرکه نمیشدن شاید الان دو کره (شمالی و جنوبی) باهم متحد بودند و الان ابرقدرتی شده بودن تو جهان ! اما اگرم بخوان واقعا نمیگذارن این کشورها(آمریکا و اسرائیل و ..) چون به نفعشون نیست و متحد شدنشون باعث ترس بعضی کشورها میشه و دیگه اینکه از همین آب گل الود دو کره ماهی میگیرن و کلی سلاح میفروشن و سودش به جیبشون میره ولی خرابی و کشتار و فقر و بدبختیش میمونه برای همین کشورها ! خدا کشورهای ظالم را نابود کنه که مردم جهان عین دوست باهم باشن و نه فقری باشه و نه جنگی و کلا مردمدنیا روی آسایش ببینند(کل دنیا) و دائم این کشور یا اون کشور یا... درحال جنگ یا دفاع ازخود و... نباشند و باخیال راحت زندگی کنند بدون اینکه از ترس حمله فلان کشور هی سلاح و تجهیزان انبار کنند! و به جای سلاح به روز و موشک فلان و جنگنده فلان و... فقط به فکر کشت و کار مواد غذائی و کلا رفاه مردم به کمک همدیگه باشند ! واقعا اگه اینطوری بود دنیا گلستان نبود؟! هرزگاهی جنگ و ترور و بمب گذاری و ... کلا کشتار مردم و ویرانی !! عاملانشم که مشخصن ولی کاری نمیکنند و یا نمیتونند بکنند !
آخرین اخبار