کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد یک بمب ساعتی را در اراضی اشغالی خنثی کرده است.

کابینه رژیم صهیونیستی خبر از خنثی‌سازی یک بمب ساعتی داده است. مقامات این رژیم پیش‌بینی کردند بمب‌های دیگری هم در کار باشند و با این حال آن‌ها مدعی شدند این بمب‌ها باید پیش از رسیدن به "رژیم صهیونیستی خنثی خواهند شد.

براساس گزارش المیادین در همین راستا نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رییس شاباک دیدار داشته و از جزئیات حمله خنثی‌سازی شده مطلع شده است.

منابع عبری نیز اعلام کردند نظامیان اشغالگر از ترس پرتاب موشک از غزه از سوی جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به ترور اعضای گردان القدس در جنین، گنبد آهنین را در مرز‌های نوار غزه مستقر کرده و سطح آماده باش خود را بالا برده اند.

پیش از این نیز جهاد اسلامی در واکنش به شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های چند روز گذشته با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سیاست کشتار و ترور مردم بی گناه فلسطین درکرانه باختری و قدس اشغالی هرگز امنیت را برای دشمنان به ارمغان نخواهد آورد و به آن‌ها در سرزمین قدس مشروعیت نخواهد بخشید.

شایان ذکر است نیرو‌های رژیم اشغالگر صبح امروز ۳ فلسطینی را در تقاطع «عربا» در جنین در شمال کرانه باختری به قتل رساندند. اورژانس فلسطین کمی بعدتر اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اجساد این ۳ شهید را در اختیار گرفته و از تحویل آن‌ها خودداری می‌کنند. روز جمعه نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر «الخلیل» در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار